24 Ekim 2016 Pazartesi

YGS Kaç Gün Kaldı ?

12 Mart 2017 tarihinde bilmem kaçıncısı yapılacak olan " Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı " adı altındaki 12 senelik eğitim öğretim hayatımızı 1 saatte sorguya çeken sınava an itibari ile 138 gün kalmış bulunmaktadır. 


ygs-kac-gun-kaldi

Bu sene sınava girecek biri olaraktan söylüyorum gerçekten saçma bir hazırlık süreci isteyen bir sınavmış. Zaten sürekli eğitim sistemine ağır kelamlarda bulunan biri olduğum için haliyle bu sınavada yeri geldiğinde giydirmeler yapıyordum. Ancak asıl sene geldi ve çatdı zamanında arkasından konuştuğumuz sınava şimdi ben girecektim. Daha 138 gün var aslında bu sizlere -aslında bizlerede- çok gözükebilir ancak sorun işin şurasında daha dün baktığımda 155 gün vardı  Ulan sanki daha bir iki gün geçmiş gibi ama 17 gün geçmiş koskoca 17 gün 17*24 = 408 saat. Çalışıyorum tabi ki ama bir yandan eski alışkanlıklarımı da devam ettirmeye çalışıyorum , bu güne kadar hep PC oyunları ile haşır neşir olmuştum biraz büyüdüm youtubeye merak sardım daha sonra site işleri falan derken bu zamana geldim tabi ben bunları yaparken ilk okul , lise bi anda geçmiş temel sıfır denecek kadar az keşke diyorum temelim olsaydı da şimdi zorlanmasaydım ama olanla ölene çare yok. Önümüzdeki maçlara bakıcaz ne oyunlardan baya bi uzak kaldım hatta bilgisayarımı abime verdim ondaki eski bilgisayarı aldım onuda satıp aksiyon kamerası almayı planlıyorum. Derken blogu baya bir boşladım tabi bu süre zarfında bazı kötü olaylar yaşandı iyi şeylerde oldu tabi hatrı sayılır bir değerde iddaa tutturmam gibi mesela ama deryayla küçük bir olay yaşadık ayrıldık , kavga ettik hatta dağıldık ama toparladık şimdi eskisinden de daha sıkı bağlıyız gibi hissediyorum derslerden de iyice sıkıldım iki güne sınavlar başlar ama dediğim gibi yapacak bir şey yok fabrikatör falan olsaydı keşke babam ama değil bu yüzden ben fabrikatör olucam çocuklarım rahat etsin. Tabi buradan kasıt eğitim almasınlar , okumasınlar değil ama şuanki sistem berbat lanet bir sistem dil anlatım dersinde adamlar müfredata 1 ay boyunca işlensin diye Fabl koymuşlar hoca geldi dedi " fabl hayvanları konuşturarak yazılan bir öyküdür" bitti bu kadar. Sonra işte YGS anlatmaya falan başladı , hayatta şansınızın olup olmadığını dersinize giren hocalardan anlayabilirsiniz çünkü şanslıysanız eğer karşınıza iyi öğretmenler çıkar ve bu iyi öğretmenler sizin gerçekleri görmenizi sağlar. Olaylar böyle ilerlerken diyorum ki ben buralara arada uğrayıp yazı yazayım belki bir yerlerden okuyan çıkar , ha bu arada youtube işine giricez kamerayı aldığımız zaman zaten yıllardır aklımda ama bir türlü fırsat olmadı şuan biraz daha yaklaştık sayılır uzun lafın kısası ölmedik sürünüyoruz.

6 yorum:
Write yorum
  1. Ygs ye gireceklere şimdiden başarılar dilerim allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun hocam bir nevi rakibim hepsi ama inşallah herkesin gönlünce olur

      Sil
  2. Benimde kardeşim Ygs ye girecek kafasını derslerden kaldırdığı yok valla sınava girecek herkese allah gönlüne göre versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o kadar olmasa da çalışıyorum hayırlısı olsun :D

      Sil
  3. zaman ne de çabuk geçiyor. daha dün ygs'ye girmiştim gene geldi.

    YanıtlaSil
  4. hocam hatırlatmasanız olmaz mı :)

    YanıtlaSil

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)