26 Ağustos 2016 Cuma

Büyümenin Kötü Yanları

Büyümenin Kötü Yanları 

Malum dünyanın yapısı gereği insanlar doğar yaşar ve ölür. Bu süreç devam ederken arada çok şey yaşanır , bunlardan biride büyümek. Kimilerine göre iyi bir şey (mesela ben) olan büyümek kimilerine göre de çok berbat bir histir.


Aslında genel olarak şöyle bir mantık vardır ki ben buna kesinlikle katılmıyorum çocuklar büyümek ister büyükler çocukluklarına geri dönüp hep çocuk kalmak ister. Yani kimilerine göre çocuk olarak kalmak daha cazip geliyor , büyümeyle birlikte gelen yenileşme hareketleri karşısında yorgun düşen bireylerin genelde " keşke hep çocuk kalsaydım " dediği varsayılıyor. Büyümenin sevilmemesinin nedenlerinden olan Gerçek anlamda büyüdükten sonra gelen yeniliklere bir göz atalım. 

  • Anne/Baba Bankdaki azalmalar : Çocukken tabi ne güzel ben şunu alıcam para bunu alıcam para gidip bir şekilde ailenizden para alıyorsunuzdur , ama artık bu alıp vermeyişinize bir son vermelisiniz zaten siz vermesenizde o son bulacaktır :D Mantık olarak büyüdüğünüz için çalışmanız beklenir para almak yerine aksine aile ekonomisine para vermenizde beklenebilir.

  • Yediğiniz kazıkların boyunun uzaması : Küçükken yediğiniz en büyük kazık bir bilgisayar oyunundaki hesabınızdaki itemlerin çalınması olacaktır ama büyüdünüz artık o kazıklardan eser yok daha büyükleri geliyor örnekleri sıralamaya kalksak ömür yetmez maddi manevi her türlü kazık yiye bilirsiniz büyük miktar borç verirsiniz üstüne yatarlar geri ödemezler sevgiliniz sizi aldatır sesinizi çıkaramassınız vesaire vesaire say say bitmez.

  • Ne giyeceğim ben ? : Genellikle kız tarafının büyüdükçe dahada zorlaşan bir sorunudur bu küçükken pembe pembe şirin şirin şeyler giyip çıkılıyodu ama artık büyüdünüz bi ciddileşin püsküllü pembe etek giymekte ne ? Elbise , elbiseye uygun ayakkabı , elbiseye ve ayakkabıya uygun saç , elbise ayakkabı ve saça uygun makyaj :O umarım açıklayıcı olmuştur .
Büyümenin kötü yanları
  • Meslek seçimi : Küçükken astronot olup evin çatısına iniyodunuz n'oldu ? Öyle olmuyomuş işte demi. Küçükken okuyun olum doktor olun avukat olun , hakim olun , savcı olun derlerdi ama artık büyüdünüz onlarda sizde biliyosunuz bunlardan hiç biri olmayacağını heleki topçu popçu muhabbeti onlar zaten yalan oldu. Büyükleriniz gelip size devlete bi sırtını dayasaydın diyecek sizde onlara " Ben bilgisayar okuyacağım ! " dediğinizde babalar oğullarına kumanda fırlatacak sonra kalk ver o kumandayı bana diyecek anneler ise kızlarına " Gag gız suğan doğra " diyecek.

  • Ödevlere bakış açınız değişecek : İlk okulda okuma yazmayı öğrendiğinizde siz içerde oyun oynarken anneniz ödev yapıyordu ama artık öyle değil lisenin sonlarına doğru ya da üniversite sınavından sonra çözmediğiniz her soru için kendinize kızacaksınız.

  • Bankalarla tanışacaksınız : Bu kültürü edindikten sonra x hanım , x bey kelimelerini kullanma sayınız artacak bununla kalmayıp yüzünüze gülüp saman altından faizli kredi veren banka çalışanlarıda tanıyacaksınız. Harcarken gülen öderken ağlayan bir insan olacaksınız çünkü artık paranın ne olduğunu ve nasıl kazanıldığını biliyorsunuz.

  • Küçükken yüz vermediğiniz kızların Büyüdükten sonra Meteor olması : Küçükken o salya sümük gezen , cırtlak sesli kız varya hah abicim işte o kız artık ateş ediyor çelik yeleksiz çıkma karşısına :D Aynı durum kızlar içinde geçerli tabi ki o tembel , komik olmayan , kavgacı tipli erkek varya işte oda ya biryerlere müdür oldu ya da Antalya'daki 3+1 yazlığına senede 4-5 kere tatile gidiyor ama yinede siz bilirsiniz :D
Yazının başında biraz iddalı konuştum büyümek güzel vs. diye ama yazının sonuna geldiğimde sanki fikirlerim değişti , en yakın zamanda Büyümenin iyi yanlarınıda yazacağım beklemede kalın.

Hiç yorum yok:
Write yorum

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)