27 Haziran 2016 Pazartesi

Saçlar gitti - 3 Numara

kısa saçlı erkekMerhaba Zompir sülalesi.

Malum havalar ısındı , işler güçler ve sıcaklık derken ben uçuşa geçtim kafayı yemeden nirvanaya ulaşmam gerektiğini düşündüm. Gittim saçımı kestirdim , aslında kendim kestim de denebilir. Hikayesini anlatırdım ve anlatıcam da amaç bu zaten yoksa niye yazıyım dimi?


Motorum bozulmuştu  bununla ilgili bir yazı yazmıştım , yaptırmak için bir tamirci bulmam gerekliydi derken dayım bulmuş bende motoru onlara götürdüm , ordan tamirciye verdik vs. derken dayım en küçük oğlunun saçını kesmeye karar verdi dedim dayı benide kes :D

Bir anlık gazla kafayı 3 numaraya vurdurdum pişman değilim , aslında 2017 yılı içerisinde hep 3 numara gezmek gibi bir planım var bakalım ne olacak. Ayrıca saç ile ilgili yorumlarınıza açığım bu linktende konuya daha yakından dahil olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:
Write yorum

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)