5 Haziran 2016 Pazar

Evde Spor Yaparak Fazla Kilolarınızdan Kurtulun

Yaz geliyor kızların zayıflama stresleri başlıyor , bikiniye sığmama ya da bikiniden taşan basenler kadınların korkulu rüyası olma yolunda emin adımlarla yürüyor ama bu yazımız sayesinde basit hareketlerle evde spor yaparak fit bir vücuda sahip olabilirsiniz.

1- Göbek Eritme 
   Göbek Eritme

  Resimde görüldüğü sırt üstü yatmalısınız . Harekete başlamadan önce omuzlarınızın hareket etmemesine dikkat edin , daha sonra bacaklarınızı hafif bir şekilde yerden kaldırmalısınız . En son bacaklarınızı makas gibi seri bir şekilde havaya kaldırmalısınız . 30 saniye yapmanız sizin için yeterli olacaktır . 

2- Göbek Eritme 
Bisiklet Mekiği

   Resimde gördüğünüz pozisyonu almalısınız . Omuzlarınızı hafifçe yerden kaldırdıktan sonra sağ kolunuzu sol dizinizi kaldırarak dizinize deydirmelisiniz  . Aynı şekilde sol kolunuzu sağ dizinizi havaya kaldırarak birbirine değdirmelisiniz . 30 saniye yapmanız sizin için yeterli olacaktır .


3- Göbek Eritme 

Göbek Eritme


  İlk olarak resimdeki pozisyonu almalısınız . Daha sonra bir elinden güç alıp vücudunuzu sıkarak yukarı kalkmayı deneyin . Daha sonra ellerinizi değiştirerek hareketi 30 saniye yapmalısınız .



4- Bacak Ve Kalça Egzersizi 

Bacak Ve Kalça Egzersizi

   Resimde gördüğünüz gibi ilk olarak ayağa kalkıyorsunuz ve ellerinizi düz bir şekilde öne uzatıyorsunuz daha sonra sandalyeye oturur gibi oturup kalkıyorsunuz . 10 kere yapmanız sizin için yeterli olacaktır . 


5- Bacak Egzersizi
Bacak Egzersizi

  İlk olarak bacaklarınızı üst üste gergin bir şekilde gelmesine dikkat edin . Başınızı  hangi eliniz ile yapacaksanız elinizin içine bırakın . Diğer elinizle göğsünüzün önüne yere sıkıca basın . En son bacağınızı yavaş yavaş kaldırıp indirin . Çok basit bir harekettir . Televizyon izlerken koltukta uzanırken bile yapabileceğiniz çok basit bir harekettir . 


6-Bacak ve Karın  Egzersizi 


Bacak ve Karın  Egzersizi

    İlk olarak sırt üstü yatmalısınız . Bacaklarınızı kırarak ayaklarınızın tamamının yere temas etmesi gerekmektedir . Kollarınızı kırarak başınızın arkasına sabit bir şekilde yerleştirmelisiniz . Yerden kalkarken nefesinizi verin tekrar yere deydiğinizde nefesinizi alın . 10 defa arada 1-2 dakika arayla 3 defa yapmalısınız .


7-  Kol Egzersizi 
  Kol Egzersizi


   Ayağa kalkın ve düz bir şekilde durun . Bacaklarınızı birbirinden ayırın ve gerin . Sağ elinizi sol ayağınızın parmak ucuna değdirmeye çalışın diğer kolunuzu ise havaya kaldırın . Aynı şekilde sol elinizi sağ ayağınızın parmak ucuna değdirmeye çalışın .

8- Şınav Çekmek

şınav çekmek



    Şınav çekerken en önemli şey doğru pozisyonu almaktır . Kollar omuz hizasında açık, yüzünüz yere bakacak şekilde, göğsünüzü yere değme noktasına gelene kadar eğip tekrar kalkmalısınız . 8 defa yaptıktan sonra 1 -2 dk ara verdikten sonra 3 kere daha yapmalısınız . 

Hiç yorum yok:
Write yorum

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)