6 Mayıs 2016 Cuma

Tarih Köşesi Oluşturuyorum

Merhaba;

Blog yazma serüveni benim için hobi olarak başlamıştı bu nedendendir sanırsam hep kişisel blog mantığıyla ilerlemişimdir. Hal böyle olunca arada sapıtmalar oldu (teknolojik , siyasi , konu dışı vs) kişisel blog mantığından uzaklaşıp sanki bir teknoloji bloguymuşum gibi yazdığım günleride gördüm , uzun süre temaları didikledim az çok öğrendim kod mantığını en sonda ZomPir.Com doğdu.

tarih köşesiAsıl konumuza gelicek olursak yazıcak bir şeyler bulamayıp gece gece aklıma gelen fikrimi hayata geçirmeye karar verdim. Hali hazırda okumakta olduğum Rıza Zelyut " Yabancı kaynaklara göre Türk Kimliği " adlı kitaptan bazı bölümleri alıntı yaparak tarih köşemizin temellerini atmaya başlamayı düşündüm. Daha sonra sistem bu şekilde devam edicek tarih köşesini zenginleştiricem diye düşünüyorum. Şimdi ilk yazıyı yazmaya gidiyorum allah utandırmasın.

(Kitabı pdf olarak okumak isterseniz internette mevcuttur.)

Hiç yorum yok:
Write yorum

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)