13 Mayıs 2016 Cuma

İlişkide en önemli şey Güven

Ben bugün ilişkide güven olmazsa neler olabileceğinden neden ilişkide en önemli şeyin güven olduğundan bahsedeceğim.

ilişkide güven

  Benim için güven ilişkide olmazsa olmazlardan yani çoğu ilişkide böyle olmalı diye düşünüyorum , şahsen ben bir olay olur ilişkide bir kişinin yapmasını istemediğin bir şeyi yapar , aranız bozulmasın diye söylemezsiniz ya da bir şey olur olay kaynar söylemeyi unutursunuz , başkasından öğrenir ve olaylar karışabilir.
Etrafta ki insanlara da kulak asmamak biraz güvenden geçer aslında . Hakkında sevgiline olur olmadık şeyler söyleyebilirler ama hiç biri doğru değildir . Sevgilinizin o insanlara " hayır benim sevgilim yapmaz ben güveniyorum ona " demesi  kadar güzel bir şey yoktur bence . Bide diğer yönden bakacak olursak o an ki sinirle sevgiliniz yanınıza geliyor sormadan kavga etmeye başlıyorsunuz  falan  bu durum ciddi anlamda kötü . Hem sizi hemde ilişkinizi bir süre sonra yıpratır. Bir ilişkiye başlamadan önce ilk güvenmeyi deneyin o insana . Ben çok zor güvenen biriyim . Her şeyi herkese hemen anlatmam , hemen alışamam . Kendi çapımda bazı özel noktalarım var gerçekten güvenebilmem için . Sizin içinde böyle olmalı diye düşünüyorum . Ben kimseye güvenmeyin falan demek istemiyorum gerçekten güzel bir şeyler yaşamak istiyorsanız ya da düzenli bir ilişki yaşamak sürdürmek istiyorsanız güven en önemli kavramdır . Zaten bir kere güvenin sarsıldığında o ilişkiyi toparlamak çok zordur ciddi anlamda çaba harcamalısınız tekrar güven sağlayabilmek için . Güven olmadığı bir ilişkide en çok olan şeylerden bahsedecek olursam  kavga zaten olmazsa olmazlardandır. Laf sokmalar başlar .Yalan söylenir . Örneğin ; yine istenmeyen bir olay olur kavga etmemek için belki kendi çapınızda haklı olabilirsiniz ama ben yinede dürüstlükten yanayım. Fahri benim voleybol oynamamı istemiyor oynamıyomuyum ? Oynuyorum ama oyundan çıktığım zaman hemen gidiyorum oynadım falan affettirmeye çalışıyorum kendimi . Böyle tartışmamız daha tatlı oluyor en azından birbirimizi kırmıyoruz .

4 yorum:
Write yorum
  1. Güvenin olmadığı hiçbir ilişki yürümez. Evlilik, iş ortaklığı v.b gibi tüm ilişkiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güvenmek güzel bir şey ama güvenin boşa çıkması kadar kötü bir durum yok :(

      Sil
  2. güven ve çiftler arası anlaşma çok önemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ikisi olduğu zaman diğer geri kalan herşey çorap söküğü gibi geliyor zaten önemli olan temelin sağlamlığı , temeldede güven yatıyor.

      Sil

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)