19 Mart 2016 Cumartesi

Açlığı Bastıran 5 Besin

Tok Tutan , Açlığı Bastıran Besinler

Zayıflamak ve fit olmak için kimyasal içeren ilaçlar kullanan , sağlığını düzeltmek yerine iyice kötü duruma gelen insanları gazete ve haber sitelerinde görüyoruz. Buna rağmen insanlar hala kimyasal ilaçlara yöneliyor , bu yazımda sizlere günlük hayatta zaten kullandığımız doğal besinlerle sağlıklı bir şekilde nasıl kilo verebilirsiniz daha doğrusu diyete nasıl dayanırsınız bunu anlatacağım.

#1 - Yeşil , Siyah Çay

Siyah çay da iştahı baskılayan bir içecek. Daha çok kateşin bulunduran yeşil çay ise bu konuda daha maharetli. Kateşinlerin aynı zamanda metabolizmayı hızlandırma gibi etkileride vardır , daha iyi sonuçlar için yeşil çayı şekersiz için.

#2 - Kahveden Faydalanın

Acıktığınızda iki ve ya 3 fincanı geçmeyecek şekilde açlığınızı bastırabilirsiniz , burada görevi kafein üstleniyor.

#3 - Badem Yiyin

Müthiş bir açlık baskılayıcı. Çoğu kişi için 3-5 adet badem yeterli oluyor. Bir avuç dolusu hemen hemen 10-15 adet badem yemek sizi tok ve enerjik tutmaya yetecektir.

#4 - Baharat Kullanımını Arttırın

Yemeklerinize her zamankinden daha fazla baharat ekleyin özellikle de tarçın , her fırsatta tarçın tüketmeye çalışın. Baharatların tamamı iştahı bastırıyor.

#5 Protein Takviyesi

Tabiki de doğal proteinler kullanmalısınız. Balık , yumurta , yoğurt , peynir , yağsız et parçaları , tavuk vs. besinler tokluk hissi vererek sizi yemek yemekten uzak tutacaktır.

Uzun süre acılar içinde aç kalmaktansa bu tavsiyeleri dikkate alarak tok hissederek de diyet yapabilirsiniz bu şekilde diyet yapmak dahada kolay ve zevkli bir hal alacaktır.

Hiç yorum yok:
Write yorum

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)