7 Şubat 2016 Pazar

Nasıl Sevgili Olduk ?

Meraba ben Derya Evdeki Yazar ' ın sevgilisi. Nasıl buraya kadar geldim anlamadım sevgilim buranın çok eğlenceli , zevk veren biyer olduğunu söyledi. Biraz kendimden bahsedeyim ben Fahri ' yle tanışmadan önce çok açık sözlü biriydim çok atilgan biriydim o benim böyle biri olmamı istemedi , istememek değil aslında daha farklı iyiki böyle oldum diyorum aslında. İnatçıyım hatta bu yüzden sevgilimle sürekli kavga ediyoruz. Sizin bir ilişkiniz varsa sizde inat edin onun her dediğini yapmayın size her dediğini yaptıramicanı anlasin. Mesala biz ikimizde çok inatçıyiz ben her istediğimi yaptıramiyorum tabi oda yaptıramiyor. 


Neyse bana gelelim kitap okumayı , günlük yazmayı , voleybol oynamayı çok seviyorum. Sevgilimin blog yazdığını biliyodum da bu kadar uzun şeyler yazdığını bilmiyodum bana bu kadar uzun şeyler yazmayınca biraz kıskandım tabi. Ben nasıl yazmaya karar verdim?  Bugün yazmaya karar verdim bir kaç saat önce sevgilimle aram pek iyi değildi tartışıyorduk sonra benimki " benimle yazar misin " dedi. Sizede çok tatlı geliyo demi yani yazmayı sevenlere felan. Bizden bahsediyim biraz zaten beni zamanla tanırsınız.  Nasıl tanıştığımızı felan anlatıyım bazı hayallerimizden , biz ilk olarak hayal kurmayı çok seviyoruz 5 senedir birlikteyiz aslında tam 5 sene sayılmaz arada başkalari oldu onunda benimde. Pişmanım başkaları olduğu için ama ben keşke demekten ve Özür dilemekten nefret ederim sevmiyorum yani . Birşey için keşke diceksen hiç yapma yani benim için öyle keşke dedikten sonra herşey bitiyo benim için. Ben 15 yaşındayım bu arada . Biz 7. sınıfa geçerken tanıştık aynı yerde oturuyoruz küçük bi sakatlık geçirmiştim parka hava almaya çıkmıştım ilk ozaman gördüm. Bu dedim yani tam olarak bu. Kızlar bilir eve gidersin sülalesini bulursun bi araştırmayla bende öyle yaptım eve gittim ve araştırdım baya. İlk adımı ben attım hani bi tabir varya ilk adım erkek atar diye o bana çok saçma geliyo seviyosan at işte neyi bekliyosun ki gururu zamanı gelince yaparsın zaten.

Konuşmaya başladık felan çıktık küçüktük uzun sürmedi bir hafta felan ayrıldık. Konuşuyoduk yine ama normal saçmalıyoduk felan iste , sonra bi liseye geçti koptuk onun ve benim hayatımda başkaları oldu. Seviyodum onu ama çıktım keşke diyorum mesala bunun için beklemeyi bilseydim keşke. Pişman olmaktan nefret ediyorum da ben siz düşünün geleceği planlayın. Ben , bizi imkansız sanıyodum fahri biraz garip biri benim gibi birini sevecek biri değil gibiydi ya da bana öyle geliyodu. Sonra biz tekrar sevgili olduk bir ay felan sürdü ayrıldık . Bende liseye geçtim onun ilişkisi oldu bir ay felan çıktılar kızla benimde oldu ama arkadaş zoruyla siz siz olun arkadaş zoruyla kimseyle çıkmayın. Ayrıldılar. Aradan aylar geçti tabi sevgilisi engellemiş beni her yerden engeli kaldırınca anladım ayrıldıklarını , aradan aylar geçti falan konuşmaya başladık yazın. Bu yaz işte hep konuştuk ben onun çalıştığı yere gittim felan öyle daha samimi olduk. Eylül ' ün 6 ' sında çıkmaya başladık. Ben onun için onun olduğu okula gittim. Şimdi çok mutluyuz.


Son Sözler = Bundan sonra çorbada benimde tuzum olucak. Bununla ilgili daha detaylı bir yazı daha yazıcaz planlarımız falan fişman önümüzdeki yazıları takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:
Write yorum

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)