26 Şubat 2016 Cuma

İlkler Önemlidir !

Uzun ya da kısa fark etmez sonuç olarak bize yaşamamız için verilen bir hayat var. Bu hayatı yaşarkende karşımıza bir çok fırsat çıkıcak , bu konuyu anlatırken yine aşktan giricem ama daha farklı örneklerde vermek istiyorum.



İlk öpücük...

Ama cidden ilk öpücük yani o insanla ilk öpücük değil hayatındaki ilk öpücük olmalı. Efsane birşey bence bizde yaşadık. Daha ellerimizin birbirine temas etmesinden çekinirken zamanla level atladık ve o an geldi ilk öpücük. Şimdi böyle anlatıyoruz ama yaşanması gereken bir şey , anlamlı ve özel olmalı günlerce , haftalarca etkisinde kalmalısın zaten gerçekten değerliyse etkisinden kurtulman uzun sürer.

İlk sarılma...

Dizilerde , filmlerde gördüğümüz klasik sarılma sahnelerinin aynısı demek istediğim konu. Tanışırsın 2. hatta 3. günbirkez daha buluşursun sonra akşam olur herneyse artık ayrılma vakti gelir evli evine köylü köyüne derken bi vedalaşma merasimi olur ya da yan yanayken iyi birşeyler olur mutluluktan ne yaptığını bilemez sarılır falan bununda etkisinden çıkmak uzun sürebilir gayet doğalsır korkmayın öldürmez.

Aşk örnekleri bukadar yeter olan var olmayan var :)

İlk maaş...

Ne hayaller kurulur , yoldan geçen tanımadığın insanlara bile yemek ısmarlama sözü verirsin klasiktir ilk maaş çatır çutur yenir. Kazandığın ilk para mesela oda çok önemlidir ben işe girdiğimde bir haftanın sonunda kabaran cüzdanı görünce milyarder triplerine girmiştim güzel günlerdi.

İlk defter , kalem , silgi vs.

Okul çağına gelmişsindir bir defter , arabalı bir kalem gözünüz gibi bakarsınız onlara sonra kaybolurlar zaten , ama olsun sonuçta ilk sahip olduğunuzda mutlu olursunuz havalı birşey olduğunu sanarsınız sonra herşeyin farkına varırsınız zaten biraz büyüdüğünüzde " Fazla kalemi olan varmı ? " ya da " Kanka bi sayfa versene ben defteri unutmuşum " gibisinden istekte bulunursunuz sınıf arkadaşlarınızdan.

Yani ilkler önemlidir onları hatırlamak hatta tekrar tekrar yaşamak dahada önemli ve mutluluk verici birşeydir , taradımca denenmiş ve test edilmiştir :)

Hiç yorum yok:
Write yorum

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)