21 Şubat 2016 Pazar

Hayalimdeki Hayat

Aslında hayatımdan memnunum ama hep bu şekilde ilerlemeyecek dahada büyüyeceğiz sorumluluklar , beklentiler tavan yapıcak. İyi bir okul sonra iş , aile kurmak derken bir köşede gerçekleşmeyi bekleyen hayaller olacak gün gelicek keşkeler başlayacak falan fişman , bu sürecin tamamının geniş özeti ama buna engel olabiliriz , olmalıyız!


Keşkelere kalırsanız işiniz zor , pişmanlık o içinizin daralması falan bunlar gerçeklerin farkına vardığınızda yaşayacağınız durumlar. Hayallerinize zaman ayırın , kurup bırakmayın ya da kurup beklemeyin çalar saatmi ki bu zamanı gelince çalsın ? Çabalamak lazım mesela şey gibi üniversite hayali kurup sınava girmemek gibi bişey yani anladınmı ?

Benim yaşamak istediğim bi hayat var. Yanlız yaşamak , benim tabirimce " solo takılmak " hayatta bana fayda sağlayan en büyük prensiplerimden biri bir kere mecburiyetin olmuyor , Canın ne isterse onu yapıyorsun , düşünmek için zamanın oluyor vesayre bunlar benim için efsane gerekli şeyler ama yaşamak istediyim hayatta bu prensibime istisnalar ekleniyor. Evlenmek lazım ama sevdiğin biriyle çok iyi anlaştığınız ve platonik olmayan bi sevgiyle bağlanmış biriyle. Yaşamak istediğim hayatta solo olmak istemiyorum karım olsun ben oluyum biraz zaman sonra çocuklar , benimle aynı düşünen birlikte yapıcak bişeylerimiz olan biri olsun izdivaç programı gibi oldu zaten var öyle biri Derya. Evlenelim mesela biz çok abartılı olmayan bir evimiz olsun boyut olarak ama sürekli bişeyler çizip kafamıza göre etrafa raflar koyalım , birlikte bişeyler tasarlayıp duvarlara asalım falan , sıcak diyarlarda olsun evimiz , balkonumuz yada muhabbet edebileceğimiz bir bölge olsun çay kahve herhangi bişey olsun muhabbet edelim planlar kuralım , bütce planlaması yapalım kısacası mutlu bir evlilik hatta üst düzey bir evlilik hayalimdeki hayatın temelinde.

Motorumuz olsun çantamızı dolduralım kitap , kağıt , kalem , fotoğraf makinesi belki bilgisayarda olur blog yazmak için açık havada bir ağacın altında ya da sürekli hareket halinda biryerleri gezelim. Karavan tatili ayarlıyalım aylar süren bi tatil buna yaşamak denir işte. 

Sabah 8 akşam 5 çalışıp eve gelip TV karşısında uyuya kalmak hayatmı ? Bana göre değil , aşk olucak bikere planlarında sana yardım edicek birileri olmalı hayatında. Benim var , iyiki var o olmasaydı belki bu hayaller olmayacaktı , bende klasik bir hayat yaşamak isteyecektim bence sizde bu sürece bi dur demelisiniz. Doğru insanı bulduğunuzdan emin olun ve keşke dememek için yanlış olduğunu bildiğiniz şeyleri yapmayın hayalinizdeki hayatı şimdiden planlayın ve uygulamak için harekete geçin , geç kalmış sayılmassınız.

2 yorum:
Write yorum
  1. Genç yaşında blog yazmaya başlamış, iyi bir adım atmışsın kardeşim. Öncelikle tebrik ediyorum bundan ötürü.
    Ufak bir tavsiyem olacak; yazılarını Word kullanarak yazarsan imlâ hatalarını minimize edebilirsin. Kelimeleri doğru kullanman okuyucular açısından önemlidir.
    Emeğine sağlık, bol şans..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için tavsiyenizi dikkate alacağım :)

      Sil

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)