1 Şubat 2016 Pazartesi

Bugün N'oldu ? - Motosikletle ilk Uzun Mesafe Deneyimim

Yeni yazı serisinin ilk bölümü ile karşınızdayım , bu yazı serimin adı Bugün N'oldu ? Adındanda anlaşılacağı gibi o gün ki önemli olayları yazacağım. Bunu yapmamdaki amaç hem Kişisel Blog kavramına biraz daha yaklaşa bilmek hemde siteyi güncel kılmaktır.

Bildiğiniz gibi 3-4 gün önce bir motor aldım , tam olarak motor sayılmaz belki ama şuan çok mutluyuz ve ciddi düşünüyoruz :S Ara sokaklarda kısa mesafe dolanmalardan sonra dilinden anlamaya başladım ve sonunda uzun yola çıkabilirim ve birazda trafik. Prensip olarak kullandığım aracı tanımam lazım her hangi bir sorunda ne yapcağımı , kuralını , ip ıçlarını falan fişman bilmem lazım öyle bir sorunda mal gibi kalmak istemem asla ya da birşeyleri yanlış yapıyor olmak bende o aşamayı ara sokaklarda öğrenmiştim...

==>> İlk Motorumu Aldım - Mondial 110 ft

Motosikletle ilk Uzun Mesafe Deneyimim

Soğuk bir pazartesi akşamıydı... Şaka şaka okadarda soğuk değildi ama yerler biraz ıslaktı. Motor sonuçta iki teker kayarsa sıkıntı büyük. Her neyse çıktık maçtan yendik tabi falan :) Bizim bir arkadaş var Sincan ' da oturuyo. Ben maç çıkışı sincana gitcektim antrenmana ama saat geç olduğu için gitmekten vazgeçtim. Geç kalmaktansa hiç gitmem daha iyi mantığıyla hayatımı sürdürürüm hep geç kalırım bir yerlere ama geç kalmayı sevmem ... Arkadaş bindi arkama , o benden daha iyi biliyo sürmesini bende daha önce hiç trafiğe çıkmadığım için ona verdim oturdum arkaya , onun motoru vitesliydi yarı otomatik olunca afalladı biraz baktık olmuyo rolleri değiştik , ben geçtim öne tam yoluda bilmiyorum başladık gazlamaya.

motorla uzun yol
 Çok trafiğe çıkmak istemedik çok deneyimimde yok zaten bilenleriniz vardır belki organize sanayi yolunu ordan gittik. Trafik vardı ama diğer yoldan daha azdı , yapıştırdık konuşa konuşa gidiyoruz bende başlarda heycan vardı motora hakimdim ama vitesleri daha tam kavrıyamamıştım. Kırmızı yandı durduk vites 3 ' te kalktık motor için sıkıntılı bir kalkışdı diyebilirim allahtan arkamızda başka bekleyen yoktu. Dönüşte vites düşürmeyide kavramıştım ama şuan daha tecrübeliyim diyebilirim , benim için mantığı kavramam yeterli gerisini doğaçlama yaparım deneme yanılma yönüyle falan kendi tarzımı ortaya koyarım. Bugün ki tek sıkıntı yokuşa biraz yavaş girip zor çıkmamız ve 3. vitesde kalkmaya çalışmak oldu onun dışında pek fazlada birşey olmadı ha birde arkadaşı bıraktım , kestirme yol tarifi aldım dönüyorum işte baya bi gittik acemilik işte eldiven almayı unutmuşum , unutmaktan değilde aslında bugünden sonra eldivensiz binersem beni vursunlar :S Bilmeyenler için ön frene elle , arka frene ayakla basılıyor benimde ellerim soğuk hiç parmanı kaldır bas falan biton iş arka freni kullanıyorum hep tatlı talı basıyodum aslında arka frene ayağımla titrete titrete mantığı kavramıştım. Biraz hızlıydım tümsek varmış frene asıldım ama yavaş yavaş köklemedim yani birden sonra motorun kaydığını hissettim tümsekten geçtim kendi kendime " Az önce motormu kaydı lan! " diyip bastım kahkahayı çok çılgınca ve zevkli bişeydi neden güldüğümü bilmiyorum ama baya güldüm kendi kendime keşke GoProm olsaydıda kayıt etseydim o anları... Burdanda yazın MotoVlog işine burnumu sokacağımın mesajını vermiş olayım. 

Hiç yorum yok:
Write yorum

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)