20 Şubat 2016 Cumartesi

Bugün N'oldu ? Motorla ilk Kaza

Bildiğiniz gibi Bugün N'oldu adında seriye başlamıştım ilk yazımı yazdım ama devamı gelmemişti , hiç bir şeyler olmadığından değil tamamen aklımdan çıkmış bu olayda olalı 2 gün oldu bugün yazsam bir şey olmaz herhalde uzatmadan başlayayım.

Motorla ilk Kaza ( Motordanda düşmedik demeyiz :S )




Mağlum motoru aldık biraz gazlayalım demi , aslında ben gazlarım gazlamasına o yönden sıkıntı yok asıl sorun benim gazlıyamamam. Her şey halı saha maçı çıkışında oldu , galibiyette alınca kanı yanlış yerlere pompaladık sanırım taklaya geldik.

Dört arkadaş bide ben beş , maç bitti dedik takılalım bende motor var dedik napalım " Motor sürelim " bu parlak fikir kimden çıktı hatırlamıyorum. Başladık sırayla bindirmeye , ben arkadayım tabi önce bi anlatım aşaması " eee kanka bu motor işte üstüne biniyosun bu gaz , buda fren ehuehue " tarzında son derece profesyonelce anlatılmış sürüş tekniklerini arkadaşlarıma sundum. Sıradan başladık binmeye , en tecrübelileri Onur bikere daha binmişti zaten heveside var ona biraz daha farklı güzergah sundum arkasında ben tatlı tatlı gazlıyoruz sıra geldi Berkan o anlatımımdan çok etkilenmiş olmalıki sadece kalkışta biraz sıkıntı yaşadı ama olsun sürüşü temkinli ve planlıydı sana puanım dokuz kanka! Sıra geldi Tufan kalkışta normal olarak 1. vitesinde etkisiyle biraz ite kaka bir kalkma süreci yaşadık kare şeklinde bir güzergah seçmiştim , seçmez olaydım ! Dönerken motoru bilmeden yatırıp , gaz açıp , frene basıyodu :S Allah yaşamamızı istedi. Cesaret bir tutam da şans düşürmedi motoru helal olsun , hepsinin arkasında ben vardım kullananlar bilir iki kişiyken denge falan fişman motor sürmek daha zordur sanırım ondan oldu sıra geldi Oğuzhan dümdüz yol sona kadar gidip ordan " U " dönüşü yapacaktı altı üstü. Nemi oldu ... Reklamlardan Sonra , şaka şaka en heyecanlı yerindeyiz , dümdüz gittik gazı bırak direksiyonu çevir dedim başta her şey güzel gidiyodu dönmüştük tam az kalmıştı sonra motor hafiften yatmaya başlayınca heycandan düşcez sandı birden direksiyonu tersine çevirdi haliyle kaldırıma çıktı allahtan duvara çarpmadan durabildik sonra kontağı kapattım motoru kaldırmadan arkadaşın yanına gittim bişeyi yoktu ama ayıp olmasın diye motor umrumda değilmiş gibi yaptım :S Bişeyi yoktu allahtan bende arkasındaydım bendede sıkıntı yoktu çok üzüldü sonra ben durumu anladım motordada bir şey olmayınca hiç büyültmenin bir anlamı yok dedim sonra evine bıraktım buda böyle bir anım.

Hiç yorum yok:
Write yorum

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)