26 Ocak 2016 Salı

Blog İçerik Sıkıntısı

Merhaba Evdeki Yazar takipçileri ...

Oh! Boşverin bu kadar resmi olmaya gerek yok. Bu yazı dert yazısı ve eğer varsa sizinde görüşlerinizi ve fikirlerinizi almak için yazmaya karar verdim , başlıyorum anlatmaya.

blogBlog camiasında sürekli gelişen ve kaliteli bir blog olma hayaliyle çalışıp durdum. Sadece Evdeki Yazar olarak düşünmeyin bundan önceki bloglarımlada bu hayalle çalışıyordum. Nasıl olduysa hepsi çöpe dönüştü " Reklam Çöplüğü " ama bu blogum öyle olmayacak!

Öyle olmaması için elimden geleni yapıcam ve elimden gelen tek şeyde sürekli içerik girerek güncel bir blog olmak. Bu güne kadarki yazılan yazılarımın hepsini büyük bir özen ve hayalle yazmıştım. Bu sefer oldu , bu yazı süper oldu kesin patlayacak gibisinden ama şuan en çok okunan , 74 hit ile " Google AdSense Onayı Nasıl Alınır? 8 Adımda Çözüm " yazım oldu.

Bu sayı , bu hayallerle yazıldığı düşünüldüğünde çok yetersiz kalıyor ama elim kolum bağlı.
Yinede daha büyük bir sorunumuz var yani benim , içerik sıkıntısı. Evet içerik sıkıntısı , içerik girmekte zorlanmaya başladım başlarda daha kolaydı çünkü yazı fikirlerini düşünmüştüm önceden ama şuan yazıcak birşeylerim kalmadığını gördüm bu nedenden ötürü ise çalışma alanlarımı genişletmeye karar verdim.

Blogumda  , google adsense , blog eklentileri , blog gelişimi vs. bilgiler paylaşmak asıl hedefimdi ama bu konuda uzun vadeli ama sürekli içerik üretemeyeceğimi gördüm bu nedendendirki blogumun konularına ek olarak,

Bir tutam Teknoloji , Oyun , Sosyal Medya , Trajikomik hikayeler ve haberler , Arada sırada anılarımı paylaştığım bir blog haline bürünücem. Teknik blog olmak cidden çok zorlu bir süreç hatta bireyselden ziyade ekip çalışması gerektirebilir o yüzden bu karara vardım ve bu fikrin üstüne eklemeler yapmak isterseniz tavsiyelere açığım yorum atarak bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:
Write yorum

Yorum yapmak kalbe , şekere , tansiyona , baş ağrısına , bel ağrısına ve fıtığa iyi gelir :)